Oferta

Szanowni Państwo!

Prema Inwest to firma zajmująca się wynajmem powierzchni biurowych oraz usługami typu instant-office. Na stałe współpracujemy z firmami doradczymi, telekomunikacyjnymi, rekrutacyjnymi oraz firmami z branży celnej i transportowej, zarówno z Polski jak i z zagranicy.

Aby oszczędzić Państwa czas i pieniądze w trudnych początkach firmy lub w momencie jej przyspieszonego rozwoju, chcielibyśmy zaproponować Państwu usługę wirtualnego biura (Instant Office).

Adresatami naszej oferty są:

  • osoby planujące założyć własną działalność gospodarczą pod prestiżowym adresem korespondencyjnym,
  • właściciele firm, pragnący ograniczyć koszty własne związane z utrzymaniem oraz obsługą biura (wynajem, koszty eksploatacji, koszty wynagrodzeń pracowników),
  • właściciele firm, planujący rozbudowanie firmy o oddziały w innych miastach, właściciele instytucji, poszukujący docelowej siedziby.

W ramach usługi Instant Office zapewniamy:

  • możliwość rejestracji firmy pod adresem naszej siedziby w prestiżowej lokalizacji Warszawy

    Krakowskie Przedmieście 47/51

  • obsługę korespondencji przychodzącej na adres siedziby oraz przekazywanie jej na wskazany przez Państwa adres zgodnie z przyjętymi dyspozycjami;
  • udostępnienie w pełni wyposażonej, reprezentacyjnej sali konferencyjnej na potrzeby spotkań biznesowych, szkoleniowych, konferencji itd. wraz z cateringiem;

Adres siedziby wraz z obsługą korespondencji przychodzącej. Przekazanie korespondencji:

450 PLN / m-c
  • odbiór własny
  • poczta polska – 5 PLN + opłata pocztowa
  • przesyłka kurierska – 7 PLN + opłata kurierska
  • fax – 0,75 PLN + koszt TPSA /1 strona/
  • poczta elektroniczna – skanowanie: 0,75 PLN /1 strona/

Abonament miesięczny /pakiet usług/

700 PLN / m-c
  • 1. Adres siedziby
  • 2. Obsługa korespondencji i przesyłek przychodzących
  • 3. Przekazanie korespondencji:
    • odbiór własny
    • poczta polska - 5 PLN + opłata pocztowa
    • przesyłka kurierska - 7 PLN + opłata kurierska
    • faks - 0,75 PLN + koszt TPSA / 1 strona /
    • poczta elektroniczna - skanowanie – 0,75 PLN /1 strona/
  • 4. Komunikacja i recepcja
  • 5. Indywidualny numer telefonu

Numer faksu dzielony

60 PLN / m-c

Wynajem sali konferencyjnej
Powierzchnia: 72m2 Ilość miejsc siedzących: 40 /

  • od 1 do 4 godzin300 PLN
  • od 4 do 8 godzin500 PLN
  • powyżej 8 godzin100 PLN/za każdą kolejną godzinę
  • projektor multimedialny300 PLN
  • obsługa cateringowa18 PLN/osobę
  • flipchart50 PLN/dzień
  • ekranGRATIS
  • internetGRATIS

/ koszt zimnych i ciepłych napoi, słodkich przekąsek /

Obowiązujące ceny są cenami netto. Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT wg obowiązującej stawki.